بهترین پرینتر های سال 2023 + راهنمای خرید

راهنمای خرید بهترین پرینتر های سال 2023

راهنمای خرید بهترین پرینتر های سال 2023

 

هنگام خرید بهترین پرینتر برای مصارف خانگی، احتمالاً به دنبال چیزی همه کاره هستید که نیازهای همه را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به کپی گرفتن از اسناد، اسکن عکس ها، یا چاپ مقالات یا گزارش های طولانی در یک لحظه داشته باشند. داشتن ویژگی‌های خوب اسکن برای اطمینان از اینکه می‌توانید کار خود را به سرعت انجام دهید، مهم است، در حالی که هزینه کم به ازای هر چاپ برای کمک به حفظ بودجه شما ضروری است. اگر می‌خواهید به راحتی از هر دستگاهی چاپ کنید، آشنایی با پرینتر های جدید زیر در سال جدید میلادی یعنی 2023 ضروریست.😍👌

ما بیش از 120 پرینتر را آزمایش کرده‌ایم و در زیر توصیه‌های ما برای بهترین پرینترهای خانگی که می‌توانید بخرید آورده شده است. همچنین می توانید سایر محصولات ما با موضوع ،  بهترین ماشین های اداری ،  بهترین  مواد مصرفی الکترونیکی را بررسی کنید.

 

بهترین چاپگر خانگی در سال 2023

بهترین چاپگر خانگی در سال 2023

بهترین پرینتر خانگی که ما آزمایش کرده‌ایم Epson EcoTank Photo ET-8550 است که یک مدل جوهرافشان همه‌کاره است. اسنادی واضح و با کیفیت بالا و همچنین عکس‌هایی با جزئیات و رنگارنگ فوق‌العاده تولید می‌کند. می توانید از طریق Wi-Fi، USB یا اترنت به پرینتر متصل شوید و مستقیماً از کارت SD چاپ کنید. اسکنر تخت آن بسیار خوب عمل می کند، زیرا می تواند حتی کوچکترین جزئیات را نیز تشخیص دهد، بنابراین برای دیجیتالی کردن عکس های قدیمی شما عالی است. تغذیه خودکار اسناد وجود ندارد، بنابراین باید اسناد چند صفحه ای را به صورت دستی اسکن کنید.

 

همانطور که از نامش پیداست، این یک مدل سوپرتانک است، به این معنی که به جای کارتریج، یک مخزن جوهر قابل شارژ مجدد دارد. مجموعه ای از جوهر هزاران چاپ را به همراه دارد و جوهر جایگزین ارزان است، بنابراین نیازی نیست نگران هزینه های بالای نگهداری باشید. حدود 50 ثانیه طول می کشد تا یک عکس 4 اینچ در 6 اینچ روی کاغذ گلاسه چاپ شود و از اندازه کاغذ تا 13 اینچ در 19 پشتیبانی می کند، که برای ساخت پوستر عالی است.

 

اگر به چاپ با فرمت عریض نیاز ندارید، می‌توانید با نوع ارزان‌تر Epson EcoTank Photo ET-8500 که کیفیت چاپ یکسانی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مقداری پول صرفه‌جویی کنید، اما فقط از اندازه‌های کاغذ تا 8.5 در 11 اینچ پشتیبانی می‌کند. همچنین، این اول یک پرینتر عکس است، بنابراین اگر فقط برای چاپ اسناد برنامه ریزی می کنید، می توانید به راحتی مدل های ارزان تری پیدا کنید که می توانند این کار را به خوبی انجام دهند، مانند انتخاب های میان رده ای که در زیر داریم.

 

بهترین چاپگر خانگی میان رده بالا در سال جدید

بهترین چاپگر خانگی میان رده بالا در سال جدید

اگر فقط برای چاپ اسناد و کارهای اداری عمومی به پرینتر نیاز دارید، Epson EcoTank ET-3850 را تهیه کنید. مانند Epson EcoTank Photo ET-8550 در بالا، این نیز یک مدل جوهر افشان رنگی همه‌جانبه با مخزن جوهر قابل شارژ است، بنابراین برای خانواده‌هایی که چاپ زیادی دارند، انتخابی عالی است، زیرا یک مخزن پر هزاران صفحه چاپ میکند. اسناد سیاه و رنگی را به خوبی چاپ می کند و این کار را با سرعت مناسبی انجام می دهد و 15 صفحه سیاه یا هفت رنگ در دقیقه تولید می کند. عکس های چاپ شده خوب به نظر می رسند، اما به اندازه تصاویری که ET-8550 تولید می کند، دقیق یا با رزلوشن بالا نیستند، زیرا بیشتر یک پرینتر همه منظوره است.

 

برای اتصال، Wi-Fi، USB و Ethernet دارد و از Apple AirPrint و Mopria Print Service پشتیبانی می‌کند و دسترسی به پرینتر را برای همه اعضای خانواده آسان می‌کند. این اسکنر اسکن هایی با کیفیت فوق العاده بالا تولید می کند و به یک تغذیه کننده خودکار برای پردازش اسناد چند صفحه ای مجهز است. با این حال، سرعت آن کند است، زیرا فقط می تواند تا سه صفحه در دقیقه را اسکن کند و از اسکن دورو پشتیبانی نمی کند. این با برنامه موبایل اپسون سازگار است، که می توانید از آن برای چاپ، اسکن، کپی و انجام کارهای تعمیر و نگهداری استفاده کنید.

 

بهترین چاپگر مقرون به صرفه خانگی 2023

بهترین چاپگر مقرون به صرفه خانگی 2023

انتخاب ما برای بهترین پرینتر خانگی ارزان قیمت Brother MFC-J1205W است. اگر معمولا نیاز دارید مدارکی را چاپ کنید،این گزینه خوبی است. این اسناد با ظاهری واضح چاپ می کند، بنابراین کیفیت چاپ سند را تغیر نمیدهد. برای عکس‌ها، در نمایش جزئیات بسیار ظریف، عالی است، اما با رنگ‌های روشن و اشباع‌شده کمی مشکل دارد ، بنابراین تصاویر کمی تاریک به نظر می‌رسند. کارتریج های جوهر برای حدود 1100 صفحه سیاه و 700 صفحه رنگی مناسب هستند، به این معنی که شما مجبور نیستید که سریعا ان را تعویض کنید، و نسبتا ارزان هستند، که به پایین نگه داشتن هزینه ها کمک می کند.

 

از آنجایی که این یک مدل مقرون به صرفه است، چندین معایب وجود دارد، مانند عدم وجود تغذیه خودکار و اتصال اترنت. همچنین برای سرعت چاپ پایین‌تر است، بنابراین اگر به طور منظم گزارش‌ها یا مقالات طولانی را چاپ می‌کنید، بهترین گزینه نیست اما مقرون به صرفه ترین است.

 

 

بهترین و ارزانترین چاپگر خانگی سال جدید

بهترین و ارزانترین چاپگر خانگی سال جدید

اگر فقط گاهی اوقات چاپ می کنید، Canon PIXMA MG3620 را توصیه می کنیم. اسناد و عکس‌های باکیفیت را چاپ می‌کند، اما بر خلاف مدل‌های بالا، چاپ‌های بسیار کمتری را ارائه می‌کند، به این معنی که اغلب باید کارتریج‌ها را تعویض کنید. هزینه هر چاپ هنوز پایین است زیرا کارتریج های جوهر نسبتا ارزان هستند. فقط نیاز به نگهداری زیادی دارد همچنین از آنجایی که از یک کارتریج سه رنگ استفاده می کند، در صورت تمام شدن یک رنگ باید کل کارتریج را تعویض کنید که این ضایع است. مشاوره برای تعویض ی

 

شما می توانید کارتریج های XL را دریافت کنید که دوام بیشتری دارند. با این حال، آنها همچنان چاپ های کمتری نسبت به Brother MFC-J1205W ارزان قیمت یا Brother MFC-J4335DW میان رده دارند . متأسفانه، زمان بیشتری نسبت به پرینترهای جوهرافشان برای مقداردهی اولیه نیاز دارد و بسیار آهسته و با نه صفحه سیاه یا سه رنگ در دقیقه چاپ می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *