تعمیر پرینتر های اصفهان

تعمیر پرینتر های اصفهان

تعمیرات تخصصی ماشین های اداری در اصفهان
تعمیر پرینترهای لیزری سیاه و سفید ،لیزری رنگی ، جوهر افشان
تعمیر لیبل پرینتر ، فیش پرینتر ، پرینتر های سوزنی
تعمیر فاکس ، اسکنر ، کامپیوتر، لپ تاپ
تعمیر انواع مانیتور ، کیبورد ، هارد
تعمیر انواع دستگاه کپی
تعمیر انواع پلاتر hp

تعمیرپرینتر در اصفهان

تعمیرات پرینتر در اصفهان

اولین و مهمترین وظیفه یک تعمیرکار پرینتر نصب و راه اندازی پرینتر میباشد .
در دومین مرحله تعمیر کار باید به اپراتور پرینتر کاملا آموزش دهد چگونه کاغذ را در سینی کاغذ قرار دهد، چگونه کارتریج را از پرینتر خارج کند و یا در داخل پرینتر قرار دهد، در صورتی که کاغذ در پرینتر گیر کرد چگونه آن را خارج نماید، روش نگهداری از دستگاه را به ایشان کامل توضیح دهد .
نکته مهم: ما به صورت تلفنی پاسخ گوی شما هستیم در هر زمانی برای پرینتر شما مشکلی پیش آمد با ما تماس بگیرید برای تعمیر پرینتر در اصفهان ما در خدمت شما هستیم .

برای پرینترهای جوهر افشان حتما باید آموزش اینکه روزانه میزان جوهر در کارتریج های پرینتر را بررسی کند در صورتی که از نصف کمتر باشد آنها را با تجهیزات مخصوص شارژ نماید و در صورتی که کارتریج جوهر افشان خشک شده باشد آن را شارژ یا تعویض نماید .

نکته مهم : ما شارژ کارتریج جوهر افشان در اصفهان را به نحو احسن انجام میدهیم .
سرویس دوره ای و تعویض منظم قطعات کارتریج میزان خسارت دستگاه را پایین آورده و عملکرد دستگاه پرینتر به طور قابل توجهی بالا میرود. بنابراین تعمیرکار پرینتر باید در زمان نصب و راه اندازی پرینتر این اطلاعات را در اختیار اپراتور پرینتر قرار دهد، مثلا برای پرینتر تک کاره روی کنتور 30000 عدد برگ چاب شده حتما باید سرویس شود .
تعمیرکار پرینتر باید پرینتر را هنگام سرویس دوره ای عیب یابی نماید و در صورتی که قطعاتی مانند چرخ دنده ها، چرخ دنده قاب دار، پیکاپ، فیلم فیوزینگ، پرس غلتک، هات رول، فیوز ها، کلاج و … نیاز به سرویس یا تعویض دارد آنها را با دقت کامل سرویس یا با قطعات فابریک تعویض نماید و داغی قطعات را به اپراتور پرینتر تحویل دهد.
نکته مهم : پرینترها همانند خودروها نیاز به سرویس های دوره ای دارند، این زمان بستگی به نوع پرینتر و عملکرد آن متفاوت میباشد .

قطعات فابریک پرینتر

تعمیر پرینتر در اصفهان

تعمیر کار پرینتر باید شرایط کاری مشتری را بررسی نماید در صورتی که مدل پرینتر قدیمی شده باشد یا برای مصرف آنها عملکرد پایینی داشته باشد، اطلاعات لازم و صحیح را در اختیار مسئول مربوطه قرار دهد و پرینترهای کاربردی و مقرون به صرفه از لحاظ خرید و پشتیبانی و نگهداری را معرفی نماید.

نکته مهم :همکاران ما به شما در زمینه خرید پرینتر و ماشین های اداری مشاوره رایگان و کاربردی میدهند. حتما قبل از خرید با ما مشورت کنید. اطلاعات همکاران ما در زمینه خرابی قطعات، هزینه تعمیرات، نگهداری و پشتیبانی پرینتر کامل تر از همکاران ما در فروشگاههای فروش ماشین های اداری میباشد .
تعمیرکار پرینتر باید بررسی و نگهداری به موقع کلیه تجهیزات پرینتررا بداند، متخصص باید به شناسایی و رفع نقص و خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری پرینتر ها تسلط کامل داشته باشد . آنها باید خود را با فعالیتهای آموزش نرم افزارهای و سخت افزار های جدید و سایر تجهیزات به روز کنند. تعمیر کار پرینتر موظف است با سایر پرینترهای جدید در بازار آشنایی پیدا کند و باید درک خوبی از پرینتر و اجزای آن داشته باشند.
نکته مهم :اطلاعات تعمیرکاران ما به روز میباشد، هر ساله با توجه به نیازات و دستگاههای جدیدی که روانه بازار میشوند متخصصان ما اطلاعات و تکنیک های خود را به روز میکنند و بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهند
مشکلات و خطاهای پرینتر
چراغ های پرینتر چشمک زن است یا روی صفحه نمایشگر پرینتر خطا نمایش داده میشود.
پرینتر برگه را به داخل نمیکشد.
کاغذ داخل پرینتر گیر کرده است .
داخل پرینتر پودر سیاه یا جوهر ریخته شده است .
چاپ پرینتر کمرنگ است یا دارای خط های افقی،  عمودی، تکرار خطوط چاپی ، تکرار نقاط سیاه در صفحه میباشد
کاغذ را به صورت بادبزنی بیرون میدهد .
در هنگام چاپ صدای عجیب میدهد مثل صدای بلند چرخ دنده ها.

تعمیرات پلاتر اصفهان

تعمیر پلاتر و سرویس هد در اصفهان

هزینه تعمیرات
تعمیرات پرینتر در اصفهان با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از ما بخواهید ما متناسب با بودجه و دستگاه شما هزینه دریافت میکنیم .
در مجموعه پرینت کام اصفهان برای مراکز خیریه، مدارس و مراکز آموزشی و مشتریان خانگی تخفیف های خوبی در نظر گرفته ایم .
برای شرکت هایی که دارای چندین دستگاه پرینتر باشند هزینه ایاب و ذهاب دستگاه و کاتریج ها بر عهده خود ما میباشد.
پرینت کام اصفهان برای سرویس دستکاهها در سه سطح سرویس جنرال، سرویس معمولی و سرویس رفع عیب را در نظر گرفته است که با توجه به میزان کارکرد دستگاه و بودجه شما انجام می پذیرد .

پرینت کام اماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد .
تعمیرات پرینتر اچ پی HP در اصفهان
تعمیرات پرینتر ریکو Richo در اصفهان
تعمیرات پرینتر کانن Canon در اصفهان
تعمیرات پرینتر برادر brother در اصفهان
تعمیرات پرینتر اپسون Epson در اصفهان
تعمیرات پرینتر سامسونگ Samsung در اصفهان

با ما تماس بگیرید : 09132052128 – 03136258914 – رهنما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *