سرویس پرینتر اصفهان

با توجه به افزایش گرما در استان اصفهان ، و وجود کارخانه جات فراوان در استان اصفهان ، جنس کاغذ نا مرقوب ، بازه مفید کارتریج و استفاده از کاتریج جایگزین میتوان انتظار داشت که پرینتر هایی که در این استان وجود دارد ، مخصوصا درمراکز اداری این استان، به مرور با این شرایط آلوده شده و نیاز به سرویس مجدد پیدا میکند.

مشکلات به وجود آمده در پرینتر در صورت عدم سرویس دستگاه

مهم ترین نکته در این بخش تجربه هزینه کمتر سرویس پرینتر در مقابل تعمیر آن است ، سرویس دستگاه پرینتر در مصارف خانگی و اداری  و صنعتی متفاوت  است و همچنین در ارگانهای بزرگ با کاربران زیاد متقاضی بسیار بیشتری پیدا میکند. چرا که پرینت گرفتن زیاد با پرینتر استفاده از کاغذ و شارژ کارتریج را افزایش داده که در نتیجه هر یک از این موارد اگر از جنس خوبی نباشند ایراداتی را در قسمتهایی  از جمله یونیت های درام، لیزر، کاغذ کش های پرینتر و فیوزینگ پرینتر ایجاد می‌کنند و این امر سبب افزایش هزینه خواهد شد.

مزایای سرویس به موقع پرینتر چیست؟

گفتیم که تعمیرات پرینتر و تعویض قطعات معیوب به مراتب با هزینه بیشتری نسبت به تعمیر چاپگرمان دارد. با توجه به  حجم روزانه پرینت کاربران، سرویس دوره ای پرینتر حتما در بازه های زمانی مشخص انجام شود. چراکه با هزینه به مراتب پایین تری این عمل انجام شده و عمر مفید دستگاه را چند برابر میکند.

 

پرینت کام ،سرویس پرینتر شما در محل اصفهان. بیشتر بدانید …

چه قسمت‌هایی از دستگاه سرویس می‌شوند؟

 

هنگامی که دستگاه پرینتر شما به شرکت پرینت کام میرسد، در مرحله سرویس کردن قرار داده می‌شود بخش‌هایی که باید مورد بررسی قرار داده شوند شامل:

  • قطعات و اتصالات و برسی عملکرد صحیح آنها
  • میزان تونر و کارتریج و انتخاب بهترین کیفیت برای دستگاه

بنابراین پرینت کام تمامی قطعه‌ها و اتصالاتی را که در دستگاه وجود دارد را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد و اگر مشکلی برای آن‌ها وجود داشته باشد به اطلاع شما میرساند و اجازه تعمیر یا تعویض آن را از شما میگیرد.

در  مرحله بعد پرینت کام تمامی موارد موجود را با فرد در میان می‌گذارد و اگر نیاز به تعویض کردن قطعه‌ای باشد آن را بیان می‌کند.
بنابراین این مرحله یعنی سرویس دستگاه پرینتر نیز می‌تواند دو حالت را در برداشته باشد یکی از حالت‌هایی که برای آن وجود دارد سالم بودن دستگاه پرینتر می‌باشد که مشکلی برای آن وجود ندارد که نیاز به هزینه وجود ندارد و اما گزینه دیگری که برای آن باید به کار بست مشکلاتی است که در دستگاه ایجاد شده است و به موقع از بروز آن و پیش آمدن مشکلات دیگر مورد بررسی قرار داده شده است و با هزینه اندکی می‌توان آن را تعمیر کرد و قابلیت اقتصادی بالایی را در خود می‌تواند داشته باشد و این خود ارزشمند‌ترین نکته‌ای می‌باشد که در رابطه با دستگاه پرینتر وجود دارد و می‌توان از آن بهره‌مند شد.

برخی از سازمان و یا ادارات دارای دستگاه‌های پرینتر می‌باشند که این دستگاه‌ها به صورت‌های متداولی مورد استفاده قرار داده می‌شوند.
بنابراین دسترسی به استفاده از پرینتر به یک یا دو مورد نمی‌باشد و چندین پرینتر در یک اداره مورد استفاده قرار داده می‌شود و باید از آن مراقبت‌های لازم را به عمل آورد که متاسفانه در اکثر اوقات چنین نیست.

برای تعمیر کردن دستگاه پرینتر می‌توان این نکته را در نظر داشت که در یک سازمانی که تعداد پرینتر‌ها زیاد هستند اعزام کردن تعمیرکار به محل گزینه مناسبی می‌باشد البته در چنین شرایطی که شرکت پرینت کام ،تعمیرکار را به محل اعزام میکند.  تعمیرکار نیز تمامی ابزار‌هایی را که به آن نیاز دارد را با خود حمل می‌کند تا بتواند در مواردی که به آن‌ها نیاز دارد دچار مشکل نشود و بتواند به راحتی آن‌ها را در دسترس خود قرار دهد تا مراحل سرویس پرینتر را به خوبی پیش ببرد.

چرا سرویس پرینتر خود را به پرینت کام بسپاریم؟

هزینه سرویس و تعمیر آن در سایر مراکز کم تر است. حتی اگر پرینترهای شما به گونه ای است که نمی توانید آن را به  مرکز تعمیر پرینتر ببرید ،  از خدمات تعمیر و سرویس پرینتر در محل استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *