تعمیرات پلاتر در اصفهان

تعمیرات پلاتر در اصفهان

چطور هزینه تعمیرات پلاتر را پایین بیاوریم ؟

با استفاده از جوهر های با کیفیت و فابریک برای شارژ تانک های جوهر پلاتر میتوانید عملکرد پلاتر را بالاتر ببرید و ضایعات و خرابی ها را به حداقل برسانید و همچنین از گرفتگی هد های پلاتر جلوگیری کنید .

کیفیت جوهر و هد پلاتر برای سیستم چاپ پلاتر بسیار مهم است. در حالی که جوهرهای غیر HP ممکن است هزینه کمتری برای هر لیتر داشته باشند ولی  می توانند باعث تعویض مکرر چاپگر ، چاپ غیرقابل فروش ، اتلاف وقت و هزینه و افزایش خرابی پلاترشوند.

سرویس دور ه ای پلاتر از مهمترین آیتم برای حفاظت از دستگاه و سرمایه شما و همچنین پایین آوردن هزینه های خرابی پلاتر میباشد. برای هر مدل از پلاتر hp یک شمارنده میلی متری وجود دارد که میزان مصرف جوهر دستگاه را نشان میدهد، با توجه به این عدد دستگاه باید سرویس شود .

خدمات و تعمیرات پرینت کام نمایندگی تعمیر پلاترhp در اصفهان

1. سرویس دوره ای پلاتر

منظور از سرویس دوره ای چیست ؟

در این سرویس کلیه قطعات پلاتر بازبینی میشوند و در صورت نیاز تمیز کاری یا روغن کاری میشوند، اگر قطعه ای فرسوده و یا معیوب باشد آن قطعه را تعویض میکنیم .

قسمت استیشن پلاتر یعنی جایی که هد ها پارک میکنند کامل باز میشود و شستشو کامل داده میشود و جوهر ضایعات از آن خارج میشود .

هد های پلاتر بررسی میشوند در صورتی که گرفتگی نازل داشته باشند و یا در چاپ مشکلاتی اعم از بریدگی خطوط ،کمرنگ زدن ، پخش کردن جوهر ، نزدن یک رنگ خاص داشته باشند ، هد ها نیز سرویس میشوند.

تعمیر پلاتر

تعمیر پلاترhp

2.تعمیرات تخصصی پلاتر hp

  1. تعمیراستیشن پلاتر اچ پی
  2. تعمیر کاتر پلاتر اچ پی
  3. تعمیرکریج پلاتر اچ پی
  4. تعویض نوار انکودر ( نوارخط کش )
  5. تعمیر و تعویض اینک تیوب
  6. تعویض بلت کریج ( تسمه کریج )
  7. تعمیر و تعویض موتور استارویل
  8. تعمیرات تخصصی انواع بردفرمتر ، بردشبکه ، برد کریج
  9. اسپیندل، رم،  ماژول
  10. تعویض سنسور شیت ، سنسور رول

3.فروش جوهر با کیفیت

جوهر با کیفیت چه ویژگی دارد؟

جوهر ها باید از غلظت مناسبی برخوردار باشند، نه غلیظ و نه خیلی رقیق باشند .

جوهر ها نباید تاریخ گذشته باشند و حتی الامکان جوهر ها باید 6 ماهه مصرف شوند .

جوهر نیاید در محیط های گرم نگه داری شوند و نباید در معرض نور خورشید قرار گیرند .

جوهر ها باید از برند معتبر و شناخته شده ای باشند .

نکته مهم : در طول دورانی که از پلاتر استفاده میکنیم سعی کنیم از یک مدل جوهر استفاده کنیم یعنی زمانی که میخواهیم تانک جوهر پلاتر را شارژ کنیم همان جوهر قبلی را داخل تانک بریزیم به دلیل اینکه غلظت جوهرها متفاوت میباشد و ممکن است در نازل هد پلاتر رسوب کند.

جوهر پلاتر inktec

جوهر پلاتر inktec

تعرفه خدمات ما چقدر است ؟ 

نرخ های تعمیرات پلاتر در اصفهان ارزان نیستند . به دلیل اینکه دستگاه پلاتر hp نیز ارزان نیست .

تعمیرات پلاتر یکی ار تخصصی ترین بخش تعمیرات ماشین های اداری میباشد. و متاسفانه تعداد تعمییر کاران حرفه ای و با تجربه و مطمئن در این حرفه بسیار کم میباشد  و همچنین زمانی زیادی صرف عیب یابی و تعمیر پلاتر میشود بنابراین هزینه اعلام شده بسیار کارشناسی شده و مقرون به صرفه است .

اما زمانی که ما هزینه را به مشتریان خود اعلام میکنیم درنگاه اول ارزان ترین نیستند و صد البته گران هم نیستند، اما ما بهترین متخصص را در محل اعزام میکنیم که این برای شما به معنای پایین آمدن هزینه ها تا سرویس دوره ای بعدی میباشد و در این جاست که عملکرد دستگاه شما بالا میرود و در واقع شما از خرابی های بعدی جلوگیری کرده و برای خود پس انداز می کنید.

اتحادیه به ما اجازه داده است 10 درصد از مبلغ دستگاه را دستمزد سرویس اعلام کنیم ولی به دلیل شرایط بد اقتصادی و شرایط سخت مشتریان ما این مبلغ را دریافت نمی کنیم .

مشتریان ما معمولاً برای تعمیرات چاپگر HP Designjet به ما مراجعه می کنند، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که در سریعترین زمان ممکن کار بزرگی را برای شما انجام خواهیم داد. مشتریان ما می یابند که ما حرفه ای، آگاه و مقرون به صرفه هستیم – و هنگامی که یک بار با ما کار کنید مشتری همیشگی ما خواهید شد.

قیمت قطعات مصرفی  ما بسیار مناسب و با کیفیت میباشد  و ما یک سرویس عالی همه جانبه به مشتری ارائه می دهیم.

تعمیر پلاترhp

تعمیر پلاترhp

تعمیر و نگهداری HP DesignJet Plotter

اگر پلاتر HP شما فقط گاهگاهی مورد استفاده قرار می گیرد ، حتما  سرویس دوره ای چاپگر HP DesignJet ما برای شما مناسب تر میباشد و مهندسان ما در محل شما حاضر میشوند و تعمیرات پلاتر hp در محل برای شما انجام میدهند.

اگر DesignJet شما مشکلی دارد و به دنبال تعمیرکار دیگر جستجو نکنید. با پرینت کام اصفهان تماس بگیرید ،مهندسین باتجربه DesignJet ما به شما کمک می کنند تا با صرفه ترین روش برای تعمیر پلاتر خود را داشته باشید و مجدداً چاپ کنید.

اگر نیاز به قطعات مصرفی برای تعمیرپلاترhp  داشتید ، ما کمترین قیمت ممکن را برای شما تضمین می کنیم و در اصرع وقت این قطعات را در اختیار شما قرار میدهیم .

اگر پلاترشما دارای مشکل است و نیاز به رفع عیب  دارد ، هدف ما این است که در اسرع وقت در کنار شما باشیم. ولی میتوانید با تماس با کارشناسان ما تا حدودی مشکلات خود را برطرف نمایید .

تسمه کریج پلاتر

قطعات پلاتر hp

تمام تعمیرات  HP DesignJet ما به مدت یک هفته تضمین شده است. در صورت تکرار مجدد همان عیب در این مدت ، ما به بصورت رایگان  ، تعمیر پلاتر را برای شما انجام خواهیم داد.

برای خدمات زیر با ما تماس بگیرید : 09132052128  – 03136258914

نصب و راه اندازی و آموزش انواع پلاترهای HP

پشتیبانی و سرویس دوره ای پلاترهای hp

تعمیرات پلاتر های حرفه ای HP

تامین قطعات پلاتر HP و مواد مصرفی

تعویض تسمه پلاترهای hp

تعویض کابل کریج trailing cable

رفع ایراد سنسور شیت

تعمیر برد کریج و الکترونیک ماژول

تعمیر برد فرمتر پلاتر

تعمیر هارد پلاتر

رفع ایراد خطای فورمتر

هواگیری و بازیابی هد پلاترهای hp

تعمیرات پلاتر در اصفهان چه مدل پلاتر هایی را ساپورت میکند:

hp T610 – hp T770 – hp T790 – hp T795

hp T1100 – hp T1200 – hp T1300

hp 500 – hp500ps – hp500plus – hp 510 – hp 800 – hp800ps

hp1050 -hp 4500 – hp 5000 – hp 5500 – hpz6100

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *