چطور پرینتر های ارزان قیمت بازار را پیدا کنیم؟

پرینتر های ارزان قیمت بازار را پیدا کنیم ، یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید پرینتر هزینه‌های مصرفی دستگاه می‌باشد زیرا ممکن است شما یک پرینتر جوهرافشان با قیمت مناسب تهیه کنید اما تعویض کارتریج آن به اندازه خرید پرینتر نو هزینه روی دست شما بگذارد.

قبل از خرید پرینتر های ارزان قیمت بازارت باید اطلاعاتی رو در مورد انواع پرینتر ها بدونید  و یا اینکه از پرینتر های استوک استفاده کنید

پرینتر لیزری و جوهر افشان پرینت کام

پرینتر لیزری و جوهر افشان پرینت کام

برای خرید پرینتر چقدر هزینه کنم؟

حجم چاپ شما در روز چقدر است؟ میزان ظرفیت کاغذ دستگاه چاپ مورد نیاز شما چقدر است؟ چه نوع کاغذی را برای چاپ استفاده می‌کنید؟ با توجه به وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم دیجیتال کشور پاسخ به این سوالات می‌توانید با پشتیبان سایت ما هم تماس بگیرید که به طور رایگان به شمامشاوره داده و نیازهای شما را برطرف می‌کنند 

حجم صفحه پیشنهادی در ماه که نشان می‌دهد یک پرینتر برای چه حجمی از چاپ کردن در ماه ساخته شده است را چرخه کار چاپگر می‌گویند. چرخه کار، حداکثر توان چاپگر را نشان می‌دهد اما بهتر است که از حداکثر توان، استفاده نکنید تا پرینتر مدت‌ها برای شما کار کند. شما در هنگام انتخاب یک چاپگر، باید میزان چاپ مورد نیاز خود در ماه را در نظر بگیرید و با این مشخصات چاپگرهای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پرینتر لیزری بخریم یا جوهر افشان؟

اگر قصد خرید پرینتر خانگی دارید و نمی‌خواهید به طور مداوم از آن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید پرینتر لیزری است اما اگر به دنبال بهترین پرینتر خانگی برای چاپ تصاویر و طرح‌های گرافیکی خود هستید، بهتر است از پرینتر جوهر افشان استفاده کنید. اما چرا؟

پرینترهای جوهرافشان برای چاپ عکس و طرح‌های گرافیکی گزینه مناسب‌تری هستند اما در چاپ فایل‌های متنی از پرینتر لیزری ضعیف‌تر عمل می‌کنند. این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که پرینترهای لیزری در چاپ فایل‌های متنی سرعت بیشتری دارند. اگر قصد دارید از پرینتر خانگی خود تنها برای چاپ فایل‌های متنی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما خرید پرینتر لیزری تک رنگ است چرا که از سرعت بیشتری برخوردار خواهید شد و هم هزینه کمتری بابت خرید پرینتر و یا هزینه‌های مصرفی آن متحمل خواهید شد.

پرینترهای لیزری رنگی بهترین پرینتر برای چاپ تصاویر و فایل‌های گرافیکی هستند اما به علت قیمت بالا برای استفاده در خانه صرفه اقتصادی ندارد پس اگر به دنبال خرید یک پرینتر ارزان برای چاپ تصاویر خود در خانه هستید بهتر است  از پرینتر جوهرافشان رنگی استفاده کنید.

پرینتر های hp در این زمینه کیفیت مناسبی دارند

قیمت خرید چاپگرها نسبت به امکانات متفاوت است. پس باید مقدار هزینه ای که در نظر گرفته اید باید چاپگر خود را انتخاب کنید.

معمولا ارزانترین چاپگرها از گرانترین جوهر استفاده می کنند. و اینجا باید با صرفه ترین انتخاب را داشته باشید تا بعد دچار مشکل نشوید. بنابراین ، قبل از اینکه به نزدیکترین بهترین خرید بروید ، برخی تحقیقات را بصورت اینترنتی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که قیمت کارتریج های تعویض مطابق با مدل های دیگر در یک نقطه قیمت مشابه است.

همچنین بررسی این مسئله که آیا می توانید کارتریج های جوهر مخصوص برای چاپگر خود انتخاب کنید و اینکه آیا پر کردن کارتریج ها با جوهر دوباره امکان پذیر است یا خیر. توجه داشته باشید که استفاده از کارتریج های جوهر غیر مجاز ممکن است ضمانت نامه شما را باطل کند.

برای تعمیر و خرید پرینتر در اصفهان شرکت پرینت کام میتونید از پشتیبان سایت کمک بگیرید

یک پرینتر ارزان قیمت و پرکاربرد

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a پرینت کام

پرینتر HP از پر فروش ترین پرین تر های ایران مدل 107a Laser از سری پرینترهای با کیفیت اچ پی می باشد. این دستگاه با وزن 4.16 کیلوگرم دارای ابعاد 331x350x248 میلیمتر می باشد. این مدل پرینتر HP با تکنولوژی لیزر برای چاپ کردن مطالب فقط با رنگ مشکی و در کاغذ های A5 – A4 به چاپ می رساند. در یک سینی کاغذ این پرینتر لیزری اچ پی مدل 107a Laser حدود 150 برگ جای میگیرد و توان تحمل وزن کاغذهای 60 گرم را نیز دارد. پرینتر لیزری Laser 107a  در هر دقیقه می تواند 20 صفحه را به چاپ برساند.

 

انتخاب شما کدومه؟؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *